تاپ شو

طراحی و سئو سایت به صورت تضمینی

تاپ شو

طراحی و سئو سایت به صورت تضمینی

از طراحی تا فروش همراه شما هستیم

  • ۰
  • ۰

مشکلات رایج در شفت پمپ انژکتور

شفت پمپ انژکتور دیزل ژنراتور امکان دارد به دلایل مختلف دچار مشکلاتی شود. که عملکرد سیستم سوخت‌ رسانی را بهم بزند. در نهایت به موتور آسیب برساند. مشکلات رایج در شفت پمپ انژکتور عبارتند از:به دلیل حرکت مداوم و اصطکاک بین قطعات، شفت پمپ انژکتور امکان دارد به ‌مرور زمان دچار سایش یا فرسودگی شود. این مشکل می‌تواند منجر به کاهش دقت در حرکت و زمان ‌بندی تزریق سوخت گردد. فشارهای زیاد و تنش ‌های مکرر امکان دارد به شکستگی یا ترک ‌خوردگی در شفت منجر شود. این مشکل می‌‌تواند پمپ انژکتور را از کار بیندازد.امکان دارد یاتاقان‌‌هایی که برای پشتیبانی شفت پمپ انژکتور ژنراتور ساخته شده‌اند. به دلیل عدم روغن ‌کاری مناسب یا فرسودگی خراب شوند. این امر باعث افزایش اصطکاک، لرزش و کاهش عملکرد شفت می‌‌شود. در صورتی که زمان‌ بندی شفت پمپ انژکتور به زور صحیح تنظیم نشده باشد، تزریق سوخت در زمان نامناسب انجام می‌گیرد. احتراق کارآمد در سیلندرها رخ نمی‌دهد. این مشکل می‌تواند راندمان موتور را کاهش دهد. ورود ذرات خارجی یا آلودگی به داخل سیستم می‌‌تواند باعث آسیب به سطح شفت و سایر اجزای پمپ انژکتور شود که منجر به کاهش طول عمر قطعات و عملکرد نادرست می‌گردد.

 

شفت پمپ انژکتور چیست؟

شفت پمپ انژکتور ژنراتور یکی از اجزای مهم در سیستم سوخت ‌رسانی موتورهای دیزلی می‌باشد. این قطعه وظیفه تبدیل حرکت دورانی موتور به حرکت رفت ‌و برگشتی را بر عهده دارد تا این حرکت به پمپ انژکتور منتقل شود و فشار لازم برای تزریق سوخت به داخل سیلندرها فراهم گردد. طراحی دقیق شفت پمپ انژکتور برای عملکرد صحیح و کارآمد موتور بسیار حیاتی است، زیرا هرگونه نقص در آن می‌تواند منجر به کاهش راندمان و عملکرد موتور شود.

  • ۰۳/۱۱/۱۰
  • fardin heydari

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی